חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצה על תקן ISO 18295 לניהול שירות לקוחות

שמחנו מאוד לקבל המלצה על תקן ISO 18295 לניהול שירות לקוחות ממשה זיידאן, סמנכ"ל איכות בקבוצת ארד.

ליווינו את החברה בכל שלבי תהליך הטעמת התקן ועד לקבלת ההסמכה בהצלחה.

התהליך נעשה בצורה מקצועית ביותר בשילוב הנהלת הארגון והעובדים. זכינו לשיתוף פעולה מלא שנעשה ברוח טובה וברצון להתקדם ולהכניס מצוינות לכל מחלקות הארגון.

 

המלצה על תקן ISO 18295 לניהול שירות לקוחות

 

 

אנו גאים לקחת חלק בעשייה מלאת הערך של חברת ארד ומאחלים המשך צמיחה, התקדמות ומצוינות.

 

שלכם,
רפי נחמני וצוות שיאא מערכות ניהול 

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: