מה תמצאו במאמר זה?
נתאר את התקן לפי התחומים הבאים:
עקרונות שירות לקוחות
ניהול חווית לקוח
כוח אדם והכשרה
טכנולוגיה ותשתיות
אבטחת מידע
עקרונות שירות לקוחות על פי תקן ISO 18295:
התקן מתאר את העקרונות הבסיסיים שמרכז קשרי לקוחות צריך לדבוק בהם.
עקרונות אלו כוללים מיקוד לקוחות, מנהיגות, מעורבות של אנשים, גישת תהליכית, שיפור מתמיד, קבלת החלטות מבוססות עובדות וניהול מערכות יחסים פנים ארגוני.
ניהול חווית לקוח בתקן ISO 18295:
מדגיש את החשיבות של ניהול חווית הלקוח, להבדיל משירות ללקוח על ידי התייחסות לצרכים ולציפיות של הלקוחות.
הוא מספק קווים מנחים לניהול אינטראקציות עם לקוחות, משוב ותלונות, וממליץ על מדידת שביעות רצון ונאמנות לקוחות.
כוח אדם והכשרה על פי תקן ISO 18295:
תקן ISO 18295 לניהול מרכזי קשרי לקוחות, ממליץ להעסיק ולהכשיר צוות מוסמך המוכשר לטפל באינטראקציות עם לקוחות.
הוא מספק הנחיות לתיאורי תפקידים, גיוס, הכשרה ופיתוח צוות.
טכנולוגיה ותשתיות על פי תקן ISO 18295:
התקן ממליץ למרכזי קשרי לקוחות להשתמש בטכנולוגיה ותשתיות מתאימות לתמיכה בפעילותם.
זה כולל שימוש בתוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM), מערכות טלפוניה וטכנולוגיות אחרות כדי לתמוך באינטראקציות עם לקוחות.
אבטחת מידע על פי תקן ISO 18295:
תקן ISO 18295 מדגיש את החשיבות של הגנה על מידע ונתוני לקוחות.
התקן ממליץ ליישם אמצעי אבטחה מתאימים כדי להבטיח סודיות, שלמות וזמינות המידע.
שיפור מתמיד על פי תקן ISO 18295:
תקן ISO 18295 למרכזי קשרי לקוחות מדגיש את החשיבות של שיפור מתמיד כדי להבטיח שמרכזי קשרי הלקוחות יישארו יעילים ואפקטיביים.
התקן ממליץ להקים תהליכים לניטור, מדידה וניתוח נתוני הביצועים כדי לזהות אזורים לשיפור.
לסיכום:
תקן ISO 18295 למרכזי קשרי לקוחות, מספק מסגרת מקיפה כדי להבטיח שירות לקוחות איכותי.
על ידי ביצוע ההנחיות וההמלצות כאמור בתקן, מוקדי קשרי הלקוחות יכולים לשפר את שביעות רצון הלקוחות, הנאמנות ושימור הלקוחות לאורך זמן.
הנסיון שלנו בהטמעת תקן ISO 18295 לניהול מרכזי קשרי לקוחות:
צרו איתנו קשר>> 04-690-4949