בפעם הראשונה בארץ, הוטמע תקן איכות – תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות, בתאגיד המים "מי התנור".
הנה הכתבה שהתפרסמה ביום שישי האחרון בעיתון "שישי בגולן".
תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות
אני רוצה להודות לרו״ח אברהם בראל, מנכ״ל תאגיד מי התנור שנתן לי את ההזדמנות ליישם תקן זה בתאגיד לצד תקני איכות רבים אחרים שהטעמנו לאורך השנים.
תקן ניהול מרכזי שירות לקוחות – תקן ISO 18295 הינו תקן חדש שמטרתו לעשות סדר במרכזי שירות הלקוחות CCC – Contact Customer Center.
התקן הבינלאומי לניהול מרכזי שירות לקוחות, מביא כללים ודרישות לשירות טוב ונכון, מסביר ומפרט בדיוק כיצד הדבר יעשה.
כל הכבוד לתאגיד התנור תאגיד מים וביוב בצפון הארץ, שחרט על דגלו את נושא האיכות בכל תחום ותחום עליו הוא אמון.
כל הכבוד לתאגיד התנור תאגיד מים וביוב בצפון הארץ, שחרט על דגלו את נושא האיכות בכל תחום ותחום עליו הוא אמון.
תודה לסרחיו פרקס סוקר בכיר במכון התקנים שביחד למדנו את התקן שהינו שונה במהותו מתקני ISO קונבנציונליים והוא תקן יישומי ברמה הגבוהה ביותר.
ותודה אחרונה לכל מי ששיתף פעולה בדרך הארוכה והמעניינת של הקמת מערך לתקן שאין בו ידע ביישום בארץ והיינו צריכים ללמוד הכל ממש מאפס דרך מאמרים ומיידעים מחו״ל.
הסמכה זו הינה ראשונה מסוגה לארגון בארץ ואנחנו מתרגשים מאוד מזכות הראשונים שנפלה בחלקנו.
רוצים לשמוע עוד על הטמעת תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות?
צרו איתנו קשר>> 04-690-4949
צרו איתנו קשר>> 04-690-4949
שלכם,
רפי נחמני וצוות שיאא מערכות ניהול