במסגרת הליווי בתחום ניהול האיכות בתאגיד המים מי רקת בטבריה, העברנו הדרכה בנושא מדיניות התאגיד ותקני ISO לאיכות. ההדרכה כלל התייחסות למספר תקני איכות ובהם:
שמחנו מאוד לקבל המלצה על הליווי שלנו מיוסי כהן, מנכ"ל ובעלים של חברת D.O.G Sec Itagrated Preimer Security Systems, אותה אנו מלווים מעל 20 שנה.
במסגרת הליווי בתחום ניהול האיכות בתאגיד המים מי רקת בטבריה, העברנו הדרכה בנושא חוק הפרטיות 2025, למנהלי ועובדי התאגיד, בעקבות תיקון 13 לחוק. חוק הפרטיות
קבלו קיימנו תרגיל חומרים מסוכנים וכיבוי אש בארגון גדול בצפון – תרגיל משולב בהנחייתו של עמוס גואז, ממונה הבטיחות שלנו, בשיאא מערכות ניהול. בתרגיל דימינו
קבלו אנו בשיאא מערכות ניהול מביאים לכם את התוכנה לניהול SA / CPSR לפי תקנה EC 1223-2009, שתסייע לכם בהכנת CPSR ביעילות ובקלות וגם תחסוך
שמחנו מאוד לקבל המלצה על תקן ISO 18295 לניהול שירות לקוחות ממשה זיידאן, סמנכ"ל איכות בקבוצת ארד. ליווינו את החברה בכל שלבי תהליך הטעמת התקן
קבלו לכל העוסקים בתחום הקוסמטיקה, הכנו לכם מדריך מפורט ומקיף להורדה בחינם בנושא החשוב: איך להקים תיק מוצר קוסמטי PIF לפי תקנה EC 1223-2009. המדריך
שמחנו מאוד לקבל המלצה על הסמכה לתקן FSSC מיוסי פן, מנהלת התפעול במפעל ג'ולי בר Jolybar. ליווינו את המפעל בכל תהליך הטעמת התקן ועד לקבלת
בשנים האחרונות משרד הבריאות הישראלי אימץ את התקינה האירופאית בתחום הקוסמטיקה, בהתאם לרגולציה EC No 1223/2009. במסגרת גישה זו, נקבע כי מוצרים קוסמטיים שאושרו לשיווק
במסגרת הקמת תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות, ביצעתי הדרכה לצוותי שירות הלקוחות והאיכות של חברת ארד דליה בע"מ, על מהות התקן ואופן יישומו. הטמעת
גם השנה הוזמנתי להרצות בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לאיכות. השנה זהו הכנס ה-40 של האיגוד ואני גאה לקחת בו חלק כמרצה, ולהציג את הטמעת
בחודש יוני 2023, פורסמה המהדורה הראשונה של התקן ישראלי ת"י 39001, מערכות ניהול בטיחות התעבורה בדרכים (RTS). תקן ישראלי ת"י 39001 הוא המהדורה הישראלית לתקן
אנו גאים לשתף בפרויקט גדול שסיימנו בימים אלו: שיפור ושיקום מערך ניהול סיכוני בטיחות מזון של מפעל השוקולד של "שטראוס עלית" הממוקם בנוף הגליל וזאת
השבוע קיימנו סקר הנהלה שנתי בתאגיד המים מי גליל. הראל ברוך המשמש כמנהל איכות התאגיד, סוקר את שנת 2022 בפני הנהלת התאגיד ולאחר מכן מגיב
במאמר זה, נעסוק ביישום תקן ISO 18295 למרכזי קשרי לקוחות, המפרט דרישות והמלצות בנושאי העיקריים וזאת כדי להבטיח שירות לקוחות איכותי. תקן ניהול מרכזי קשרי
גרסה חדשה לתקן אבטחת מידע – תקן ISO 27001:2022 פורסמה בינואר 2022 והיא מביאה עימה בשורות ועדכונים חדשים ומשמעותיים שכמו בשאר תקני ה-ISO שמה דגש
בפעם הראשונה בארץ, הוטמע תקן איכות – תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות, בתאגיד המים "מי התנור". הנה הכתבה שהתפרסמה ביום שישי האחרון בעיתון "שישי
ברכות לתבור גליל אגודה שיתופית חקלאית בע"מ, על קבלת תעודת הכרה לתקן 9301 SI – תקן מערכת ניהול בטיחות ואיכות של מערך התחבורה והתעבורה היבשתית.
חברת PMI מתל אביב, קיבלה הסמכה לתקן FSC תקן לשמירה על היערות ואנו גאים לקחת חלק בהטמעת תקן חשוב זה. חברת PMI והעומדים בראשה, מאמינה
העברתי הרצאה לסטודנטים על GMP במפעלי מזון בעקבות Recalls רבים שהיו לאחרונה במפעלי מזון רבים שגם הגיעו לתקשורת. הנה כמה תמונות שימחישו את ההתלהבות שלי
שמחנו לקחת חלק בכנס הבטיחות שנערך במרכז הכנסים וההדרכות של תאגיד מי רקת ביום ד' 23/11/2022. מי רקת הינו תאגיד המים והביוב של העיר טבריה