האם אתה יכול לספר לנו על התוכנה לניהול איכות שפיתחתם?
התוכנה פותחה כאן אצלנו, במשרדי שיאא מערכות ניהול.
היתרון של התוכנה שהיא פותחה בחברת ייעוץ למערכות ניהול. אנחנו לא חב' תוכנה. אנחנו קודם כל יועצים והתוכנה היא מוצר משלים שפיתחנו. כלי משלים מדויק לכל הפעילויות שמנהל איכות צריך כדי לנהל את המערכת שלו בצורה טובה ומדויקת והוא יכול גם להציג אותה כלפי חוץ (כלפי ההנהלה, במבדקים וכו') בצורה טובה, יעילה ומכובדת.
איזה מודולים קיימים בתוכנה?
התוכנה בנויה מ-16 מודולים שכוללים את כל התקנים שהארגון צריך. מבדקים פנימיים, הסמכות, הדרכות... את הכל מנהלים בתוך המערכת הממוחשבת. לא צריך ניירות או קלסרים כל הרעיון הוא פייפרלס! מספיק עם כל הניירות שכל פעם במבדק או כשעולה הצורך, מחפשים מסמך כלשהו ולוקח שעות למצוא.
אצלנו בקליק אחד מגיעים לכל מסמך ולכל הנתונים שמנהל האיכות צריך. למשל תלונת לקוח. אפשר להגיע לאוסף הנתונים על כל תלונה. תמונות, קישורים, מיילים וכו'. אתה לא צריך לשמור כל דבר גם פה וגם פה.
חשוב להבין שכשיש תוכנת איכות טובה הרי שניתן למצוא דברים גם לאחר מספר שנים. בקליק אחד אפשר לחזור ולמצוא את הדברים.
המודולים מכילים את כל הדברים שמנהל איכות נדרש להם.
האם זה נותן מענה גם לחברות שיש להן מס' תקני איכות? מהם היתרונות כשיש מספר תקנים?
מאחר והתוכנה הזו נולדה אצלנו ואנחנו מכירים את הצורך בשילוב של תקן ISO 9001 עם תקני ISO 14000, 18000, 27000. אנחנו יודעים שהתקנים אוחדו מבחינת הסדר שלהם והיום הם באותו סדר, וכך יותר קל לנהל את המערכות המשולבות. התוכנה לניהול איכות יכולה לשלב לכם את כל המערכות ולסנכרן ביניהן בצורה הטובה והיעילה ביותר.
אנחנו חברה לייעוץ וליווי של תקני איכות ועושים זאת מעל 20 שנה לכן אנו יודעים איך לבנות תוכנה לניהול איכות שתיתן מענה מלא לנושא זה.
חשוב להבין שהכל במקום אחד. תוך קליק אחד אתה, מנהל האיכות, מגיע לכל נייר ולכל מסמך. אם זה של 18000 ISO או 14000 ISO . מסמך של אבטחת מידע, בטיחות או איכות הסביבה ולא צריך להחזיק ארון שלם של קלסרים לצורך זה.
בנוסף ליתרונות שהסברת על המודולים, אנחנו מבינים שהמערכת קיימת גם באון ליין וגם באוף ליין אתה יכול להרחיב על זה?
המערכת עובדת ב- On Line, אנחנו שיפרנו אותה והיום היא נותנת מענה לחברות וארגונים המעוניינים בתוכנה לניהול איכות בענן. וגם אנחנו יכולים להיות חלק מהמערכת אם תרצו בכך ונוכל לעזור לכם בשליטה על מערכות האיכות שלכם. דרך הענן, גם אנחנו מקבלים יוזר וכך ניתן לנהל ולעזור לכם.
אחד היתרונות של המערכת הוא מסך הפתיחה שהוא בעצם הדש-בורד שלך. כשאתה פותח את התוכנה נפתחים לך כל המשימות שהיית צריך לסיים להיום לפי מה שקבעת. לדוגמה: קבעת פעולה מתקנת שהיית צריך לסיים עד תאריך מסוים, לא סגרת, המשימה קופצת והמערכת מזכירה לך שאתה צריך לבצע זאת.
אתה לא צריך לזכור שום דבר, המערכת זוכרת הכל בשבילך. צריך רק להעלות את הנתונים והמערכת תשמור עליך וכדי שלא תפספס משימות חשובות.
יתרון נוסף בתוכנה:
המערכת אוספת את כל הנתונים והמידע שאתם מכניסים למערכת לאורך זמן. אתם מתמחרים כל פעולה כל תלונת לקוח, אי התאמה, מבדק פנימי, הדרכה וכו' שאתם עושים ובכל נקודת זמן אתה יכול להיכנס לתוכנה ולדעת כמה כל דבר כזה עלה. גם המנכ"ל יכול להיכנס ולראות מבחינת באלנס של עלות איכות לעומת עלות כשל. כמה עלתה לי עלות מניעה כמה עלתה לי עלות כשל אפשר לבדוק כל הזמן. אולי כדאי להוסיף מבקר, זה שיקול חשוב, אולי עוד גורם למערכת האיכות אולי אפשר להוריד זה חשוב כי יש פה מערכת שתומכת בשיקולים הכלכליים.
מה המחיר של התוכנה לאיכות? האם יש מחיר אחיד או התאמה אישית לפי דרישות הלקוח?
מבחינת המחיר, אנחנו מנסים להיות שקופים מול הלקוחות. אפשר להיכנס לאתר שלנו ולראות את המחירון. תמצאו מחירון לפי כמות עמדות שצריך לארגון. המחיר כולל שעות התאמה של התוכנה לארגון.
התוכנה לא גנרית, היא בהתאמה מלאה לפעילות הארגון. אנחנו נותנים שעות של אפיון להתאמה מלאה של התוכנה לארגון. יש לנו כאן אנשי מקצוע לנושא וגם לאחר מכן יש לנו אנשי תמיכה. אימייל של Support שזמין בשבילכם כל הזמן. אנחנו נותנים מעטפת מלאה לצורך יישום התוכנה בצורה הטובה ביותר.