תלונות לקוח מהווה חלק חשוב ונכבד מפעילות ארגונים וחברות.
נושא טיפול בתלונות לקוחות ו-אי התאמות צריך להיעשות בצורה נכונה וברמה גבוהה.
טיפול נכון בתלונות לקוח, מצריך שיתוף פעולה מכמה גורמים בארגון המסייעים בחקר התלונה וביישום פעולה מתקנת בעניינה.
תוכנת Q-Logic מאפשרת ממשק עבודה נוח וידידותי משותף לכל הגורמים שמעורבים בתלונה ולמתן מענה לשביעות רצונו של הלקוח ולמניעת הישנות התלונה.
המערכת מאפשרת לחולל פעולה מתקנת ישירות ממסך תלונות לקוח.