תקן ISO 18295 – תקן ששם דגש על השירות והתפעול של מרכזי שירות לקוחות, הוטמע על-ידינו בהצלחה, בתאגיד מים, בפעם הראשונה בישראל.
בהרצאה שאעביר בכנס האיגוד, אני אסביר על התקן על היתרונות שלו ועל חשיבותו הגבוהה, וכן על תהליך ההטמעה שלו בחברות ובארגונים שנותנים שירות ללקוחותיהם ולמה חשוב דווקא בתקופה זו להטמיע אותו. כידוע בשנים האחרונות עם ההתקדמות של הטכנולוגיה, האינטרנט והרשתות החברתיות, ללקוחות יש דרכים רבות לתקשר עם החברות והארגונים כשחלק מהתקשורת היא פומבית ויכולה לייצר לחברות וארגונים הזדמנויות לחשיפה שלילית או חיובית שתלויה רבות בשירות הלקוחות שלהם.
זוהי תקופה שבה הארגונים נבחנים יותר מתמיד על השירות והזמינות שלהם ללקוחות.
מהניסיון שלי, חברות רבות חושבות שתקן ISO 18295 מיועד רק לחברות שההתמחות שלהן הוא שירות לקוחות, וזוהי טעות. התקן חשוב לכל ארגון שלו יש תקשורת עם הלקוחות שלו והוא נותן מענה דרך הטלפון, וואטסאפ, רשתות חברתיות, אתר אינטרנט ועוד.
ההרצאה תועבר בפני מנהלי איכות ומנכ"לי חברות וארגונים בכנס שיתקיים ב-28-29.2.24
במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.
ההרצאה שלי תתקיים ב-29.2.24 בשעה 11:00.
מוזמנים להגיע לכנס ולקחת חלק בהרצאות המרתקות וביניהן גם הרצאה של הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי, והרצאות של ארגונים וחברות שזכו בפרסי האיכות לשנת 2022.