הדרכה לצוותי שירות לקוחות לפי תקן איכות 18295
במסגרת הקמת תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות, ביצעתי הדרכה לצוותי שירות הלקוחות והאיכות של חברת ארד דליה בע"מ, על
במסגרת הקמת תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות, ביצעתי הדרכה לצוותי שירות הלקוחות והאיכות של חברת ארד דליה בע"מ, על
גם השנה הוזמנתי להרצות בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לאיכות.השנה זהו הכנס ה-40 של האיגוד ואני גאה לקחת בו חלק
בחודש יוני 2023, פורסמה המהדורה הראשונה של התקן ישראלי ת"י 39001, מערכות ניהול בטיחות התעבורה בדרכים (RTS).תקן ישראלי ת"י 39001
אנו גאים לשתף בפרויקט גדול שסיימנו בימים אלו: שיפור ושיקום מערך ניהול סיכוני בטיחות מזון של מפעל השוקולד של "שטראוס
במאמר זה, נעסוק ביישום תקן ISO 18295 למרכזי קשרי לקוחות, המפרט דרישות והמלצות בנושאי העיקריים וזאת כדי להבטיח שירות לקוחות
גרסה חדשה לתקן אבטחת מידע – תקן ISO 27001:2022 פורסמה בינואר 2022 והיא מביאה עימה בשורות ועדכונים חדשים ומשמעותיים שכמו
בפעם הראשונה בארץ, הוטמע תקן איכות – תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות, בתאגיד המים "מי התנור". הנה הכתבה שהתפרסמה
ברכות לתבור גליל אגודה שיתופית חקלאית בע"מ, על קבלת תעודת הכרה לתקן 9301 SI – תקן מערכת ניהול בטיחות ואיכות
חברת PMI מתל אביב, קיבלה הסמכה לתקן FSC תקן לשמירה על היערות ואנו גאים לקחת חלק בהטמעת תקן חשוב זה. חברת