תקן ISO 18295 למרכזי קשרי לקוחות מדגיש את החשיבות של שיפור מתמיד כדי להבטיח שמרכזי קשרי הלקוחות יישארו יעילים ואפקטיביים.
התקן ממליץ להקים תהליכים לניטור, מדידה וניתוח נתוני הביצועים כדי לזהות אזורים לשיפור.
לסיכום:
תקן ISO 18295 למרכזי קשרי לקוחות, מספק מסגרת מקיפה כדי להבטיח שירות לקוחות איכותי.
על ידי ביצוע ההנחיות וההמלצות כאמור בתקן, מוקדי קשרי הלקוחות יכולים לשפר את שביעות רצון הלקוחות, הנאמנות ושימור הלקוחות לאורך זמן.