חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניהול מרכזי שרות לקוחות

ISO 18295

תקן ניהול מרכזי שירות לקוחות – תקן ISO 18295 הינו תקן חדש שמטרתו לעשות סדר במרכזי שירות הלקוחות: CCC – Contact Customer Center.

התקן קובע קווים מנחים, כדי להבטיח רמת שירות גבוהה, טיפול בתלונות ועמידה ברמת הציפיות של הלקוחות.

תהליך הטמעת התקן הינו תהליך מורכב ולכן מומלץ לקבל ייעוץ וליווי לכל אורך התהליך מחברה המתמחה בהטמעת התקן ושלה ניסיון רב בארגונים ברחבי הארץ.

תקן ISO 18295 תקן ניהול מרכזי שירות לקוחות

לשיחת ייעוץ ללא תשלום עבור תקן ISO 18295 - מלאו פרטים

תקנים נלווים

SA 8000 - תקני אחריות חברתית

תקני אחריות חברתית SA 8000, הוקמו כדי לתת מענה לזכויות העובדים ולייצר סטנדרטים ברורים למקומות עבודה הוגנים.

תקן אחריות חברתית SA 8000 הוא התקן המוביל, הנדרש לתחומי התעשיה, חברות כוח אדם ועוד. תפקידם לשפר את תנאי העבודה ולדאוג לזכויות העובדים בעולם.

תקן 10000 SI - תקן אחריות חברתית

תקן אחריות חברתית – תקן 10000 SI, מעניק הנחיות לשורה של נושאים להם צריך הארגון להתייחס כדי לייצר סביבה חיובית ובטוחה יותר לעובדים דבר שיביא לשיפור הביצועים העסקיים.

התחומים בהם עוסק תקן 10000 SI, הינם חברתיים, כלכליים וסביבתיים. התקן שנוצר בישראל היווה את הבסיס לתקן הבינלאומי ISO 26000.

תקן ISO 9001:2015

זהו תקן הבסיס שנדרש כיום מחברות וארגונים. אנו נייעץ ונלווה אתכם בהטמעת מערכות משולבות של שני תקנים אלו ושל תקנים נוספים במידת הצורך, וזאת כדי להקל עליכם את הניהול והמעקב אחר דרישות התקנים.
תקן ISO 9001:2015, שם דגש על ניהול סיכונים וזיהוי הזדמנויות. התקן מתייחס לפעילות הנהלת החברה כולה ויש להכיר את דרישות התקן כדי לבנות תהליכים נכונים בארגון.

תקן ניהול מרכזי שירות לקוחות – תקן ISO 18295

תקן ניהול מרכזי שירות לקוחות – תקן ISO 18295 הינו תקן חדש שמטרתו לעשות סדר במרכזי שירות הלקוחות: CCC – Contact Customer Center.

אין אדם שלא נתקל במרכזי שירות לקוחות עם נותני שירות עייפים, עצבניים ולא שירותיים, שלא אמר לעצמו מתי יעשו סדר בתחום הזה.
לשמחתנו, הרגע הזה הגיע עם כניסתו של תקן בינלאומי לניהול מרכזי שירות לקוחות, המביא כללים ודרישות לשירות טוב ונכון, מסביר ומפרט בדיוק כיצד הדבר יעשה.

לפניכם מידע על תקן ISO 18295 ועל הדרישות לניהול מרכזי שירות לקוחות. ניתן ליצור איתנו קשר לקבלת מידע נוסף וכן לקבלת ייעוץ וליווי להטעמת התקן במרכז שירות הלקוחות שלכם.

דרישות ממרכזי שירות לקוחות – CCC

הדרישות מפרטות את השיטות להפעלת מרכזי קשר, אם פיזי או טלפוני, אם במיקור חוץ או עצמאי ללא קשר למגזר או סוג שירות.

התקן קובע קווים מנחים כדי להבטיח רמת שירות גבוהה, הכוללת תקשורת טובה ונעימה עם הלקוחות, טיפול בתלונות ומעורבות עובדים גבוהה בתהליכים.

ההצלחה והפיתוח המתמשך של כל ארגון שירותי, נשען על הבנת רמת הציפיות של לקוחותיו, דבר זה יועיל למרכזי שירות הלקוחות לעמוד בציפיות הלקוח ויסייע להם לטפל בבעיות של זמני המתנה, אמצעים ליצירת הקשר ועמידה בציפיות חווית הלקוח לשירות.

התקן שואף להביא יתרונות למרכזי השירות ואלה הם:

  • יעילות השירות באמצעות תהליכים טובים יותר והבנה טובה יותר של שירות קשרי הלקוחות, תוך שמירה על תוצאות ואפקטיביות איכותית.
  • שיפורים בשימור צוות העובדים, באמצעות הבנת הערכת תרומת הצוות לשירות הלקוחות ותוצאותיו.

תקן ניהול מרכזי שירות לקוחות - תקן ISO 18295

לתקן ניהול מרכזי שירות לקוחות יש חלק שני, ולו תפקיד חשוב באינטראקציה בין הארגונים לבין לקוחותיהם בו הם נעזרים בשירות הלקוחות.

חלק 2 המשלים את חלק 1 בתקן ISO 18295 – ניהול מרכזי שירות לקוחות:

חלק זה של התקן מכוון לאותם ארגונים המעסיקים חברות המעניקות להם שירות לקוחות, בין אם שירותים פנים ארגוניים או מרכזי שירות לקוחות המנוהלים במיקור חוץ.

במצב כזה, החברה המעניקה את שירות הלקוחות אינה אחראית להיבטים מסוימים של מוצרים ושירותים הנשארים באחריות הארגון. חלק 2 של תקן ISO 18295 נותן את המענה לכך בהיבט של ניהול הסדרים הנקבעים מראש.

תקן ניהול מרכזי שירות לקוחות – תקן ISO 18295, יסייע ויתרום למרכזי שירות הלקוחות לעמוד בדרישות הלקוחות המשתמשים בשירות זה.
חברת שיאא מערכות ניהול איכות, מלווה חברות וארגונים מעל 22 שנה בייעוץ, אפיון והטמעה בכל תקן עד להצלחה.

צרו עימנו קשר לקבלת מידע ופרטים נוספים על הטעמת תקן ניהול מרכזי שירות לקוחות – ISO 18295 בטלפון: 04-6904949.