במסגרת הקמת תקן 18295 ISO למרכזי שירות לקוחות, ביצעתי הדרכה לצוותי שירות הלקוחות והאיכות של חברת ארד דליה בע"מ, על מהות התקן ואופן יישומו.
הטמעת תקן ISO 18295 בחברות וארגונים בישראל
חברת ארד דליה, בעלת מוניטין בינלאומי בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי מדידת מים לשווקים וליישומים שונים, שמה לה למטרה להיות חברה מצוינת במגוון התחומים בהם היא פועלת ולכן מצוינות בשירות הלקוחות היא בעלת חשיבות גבוהה ביותר להמשך ההובלה וההצלחה של החברה.
אנו גאים לעזור לחברת ארד דליה, להטמיע את תקן ISO 18295 בחברה ולעמוד ביעדי האיכות והמצוינות שקבעה לעצמה.
תקן ISO 18295 – הינו תקן ששם דגש על השירות והתפעול של מרכזי שירות לקוחות.
התקן הוטמע על-ידינו בהצלחה, בתאגיד מים בצפון, בפעם הראשונה בישראל.
לתקן יתרונות רבים וחשיבותו לארגונים וחברות גבוהה ביותר לאור ההתקדמות האדירה של הטכנולוגיה, והנוכחות של האינטרנט והרשתות החברתיות בחיינו.
בשנים האחרונות ארגונים וחברות מתקשרים עם לקוחותיהם בדרכים רבות, כאשר חלק מהתקשורת הינה גלויה ופומבית ונעשית ברשתות החברתיות ולכן יכולה לייצר לחברות וארגונים הזדמנויות לחשיפה שלילית או חיובית שתלויה רבות בשירות הלקוחות שלהם.
זוהי תקופה שבה הארגונים נבחנים יותר מתמיד על השירות והזמינות שלהם ללקוחות.
מהניסיון שלי, חברות רבות חושבות שתקן ISO 18295 מיועד רק לחברות שההתמחות שלהן הוא שירות לקוחות, וזוהי טעות. התקן חשוב לכל ארגון שלו יש תקשורת עם הלקוחות שלו והוא נותן מענה דרך הטלפון, וואטסאפ, רשתות חברתיות, אתר אינטרנט ועוד.
לכן חשוב ביותר להטמיע את התקן בארגון ולהדריך את העובדים כך שיבינו את החשיבות של נושא שירות הלקוחות.
שיאא מערכות ניהול - מומחים בתקני איכות
אנו בשיאא מערכות ניהול, מומחים בהטמעת תקני איכות, עובדים לאורך שנים עם לקוחותינו ועוזרים להם להטמיע את תקני האיכות בהצלחה בארגון וכן להתפתח ולצמוח עם תקני איכות נוספים שפותחים עבורם שווקים חדשים ואפשרויות עסקיות בארץ ובעולם.
רוצים לשמוע עוד על תקן 18295 ועל הטעמת תקני איכות אחרים? צרו איתנו קשר>> 04-690-4949